sarariekkinen

2011-04-07

Publicerad 2011-04-07 21:38:00 i Min vardag

Hej!
hemkommen från fotbollsträningen precis..
funderar på ifall jag ska lägga mig nu eller ifall jag kanske ska sitta uppe och titta på BB.
ska upp vid halv åtta - åtta imorgon så vet inte riktigt hur det blir..
jag och mina två syskon har planerat en rolig överraskningspresent åt mamma,
så det ska bli en rolig dag imorgon.

sen på lördag är det ju dags för frisörmässa på Elmia!
tror det kan bli riktigt roligt och intressant.
dock blir det en väääldigt lång dag så jag kommer förmodligen vara heeelt slut på lördagskvällen.

menmen, ska nog poppa lite popcorn och sådär.
så vi hörs imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela