sarariekkinen

2011-04-12

Publicerad 2011-04-12 21:41:54 i Min vardag

Hej!
ännu en praktikdag till ända och ja.. det gick väl rättså bra idag med!

har nyss bastat så nu sitter jag och tar det lugnt i soffan vid datorn och tvn,
men alldeles strax ska jag gå och göra iordning mig för sängen och sen sova.

imorgon blir det praktik igen och efter praktiken ska jag till Peem.
måste bara säga att det är skönt med praktik för då slipper man plugga,
men fy fasiken så trött man är på kvällarna!

nu ska jag lägga upp en matlåda till imorgon.
hörs imorgonkväll igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela