sarariekkinen

2011-04-13

Publicerad 2011-04-13 21:58:38 i Min vardag

Hej!
praktiken idag va lite roligare än de andra dagarna,
rullade en permanent och så har jag ju lärt mig lite mer om hur det funkar där så kunde hjälpa till mer.
hoppas på en bra dag imorgon och på fredag också.

efter praktiken idag så åkte jag hem till Älskling och tittade på film, big momma 2 tror jag det va.
skitbra film! rekommenderar den starkt, haha.

men nu ni, är helt sjukt trött så ska borsta tänderna och sen ska jag sova.
vi hörs imorgonkväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela