sarariekkinen

2011-04-21

Publicerad 2011-04-21 12:58:56 i Min vardag

Hej!
blev ingen mer uppdatering igår för kom hem vid halv tio och då började ju El Clasico och sen va jag helt inne i det så jag glömde helt bort att uppdatera.
Real Madrid (<3) vann, för dom som har missat det! Så jävla gött!

men, hos Emelie igår då så målade jag mina naglar i en korallfärg och så målade Emelie mina tånaglar också, haha.
brukar vanligtvis inte måla tånaglarna men det fick bli så igår, haha.

idag skulle jag egentligen spelat match kl 18, men tyvärr så lämnade motståndarna in W.O så det får bli träning istället.
tycker det är skittråkigt att vi inte fick spela den här matchen, va riktigt jäkla taggad, men får tagga till seriepremiären på måndag istället!

nu sitter jag faktiskt utomhus med en ansiktsmask och tar det lugnt.
sen vet jag dock inte vad jag ska göra, för jag hade ju planerat att sola idag.. men det är lite för molnigt om man säger så.

men vi hörs senare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela