sarariekkinen

2011-04-27

Publicerad 2011-04-27 20:19:35 i Min vardag

Hej!
internet slutade funka på min dator igår, så det va helt enkelt därför jag inte kunde skriva när jag kom hem.
fungerar inte idag heller, men passade på att sätta mig vid min brors dator medans han tittar på tv.
idag äntligen fick jag en ny iPhone 4! Efter 1 ½ månads väntan, haha.
man blir verkligen helt beroende av att ha en mobil, så nu kommer jag I N T E spola ner den här i toaletten.
dessutom köpte mami en jeansjacka och ett par vita converse till mig! härligt med lite nytt!
har hälsat på min syster en snabbis idag efter skolan och så va jag även en stund hos Pemmiiss.
kunde dock inte stanna länge för han skulle iväg på träning.
men ikväll ni! då väntar El Clasico för tredje gången!
så ikväll väntar en lååååång, men förhoppningsvis värd, kväll framför tvn!
hörs senare eller imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela