sarariekkinen

FRISÖRMÄSSA

Publicerad 2011-04-09 20:26:05 i Min vardag

Hej!
har suttit och försökt varva ner lite nu sen jag kom hem..
har varit en väldigt rolig dag! köpt lite nya hårprodukter som jag kommer visa så småning om,
och så har jag även tagit en hel del bilder som kommer komma upp lite senare ikväll!

modevisningarna va helt awesome kan jag ju säga och det va jättekul att titta runt och få lyssna och testa olika produkter. DOCK sög det att vi va där i 8 timmar, för man hann faktiskt att tröttna lite mot slutet.
fast när vi tröttnade på att trippa runt så satte vi oss i lä utanför Elmia och chillade i solen.
va helt galet varmt så hade varit riktigt skönt att kunna sola ordentligt, men fick bli litegrann på armarna haha ;)

ska ta en promenad med hunden snart, men först ska jag ta en outfitbild!
hörs om en stund :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela