sarariekkinen

Finally!

Publicerad 2011-12-15 22:38:56 i Min vardag

Hejhej!
Nu är det en glad 17årig tjej som ligger i sängen! Har hittat nyårsklänningen och även hittat de perfekta pumpsen till den! Hur braaaa?! Nu återstår det bara att se ifall allt passar, men jag ber till högre makter om att de ska vara på min sida.

Annars så är livet underbart! Inget plugg kvar, alldeles strax lov och dessutom har jag världens finaste pojkvän. Just nu i det här ögonblicket kan jag nog inte bli gladare! Fårse ifall humöret sitter i tills imorgon, haha.

Nu ska jag sova! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela