sarariekkinen

Hemma!

Publicerad 2011-12-28 21:07:38 i Min vardag

Hej alla fina!
Sitter och slappnar av i soffan och tittar på tv.. Tänkte alldeles strax hoppa in i bastun och slänga i en inpackning. Håret ser risigare ut än vanligt så det är nog dags nu!

Hann iaf med att shoppa en hel del idag! Kom hem med två tröjor från Monki, en transparent skjorta från Gina tricot, två underklädsset från Gina tricot, ett underklädsset från HM, en parfym och en primer från kicks!

Tänkte lägga upp lite bilder på det, men börjar med kläderna! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela