sarariekkinen

Husvakt!

Publicerad 2011-12-29 14:28:04 i Min vardag

Hej!
Har flyttat hemifrån nu.. Redo för ett nytt liv i mitt egna lilla hus.. Eller? Nävars, jag ska vara husvakt en vecka så sitter just nu här i köket och gör ingenting.. Tänkte alldeles strax åka hem för att käka lite, sen ska jag städa rummet och sådär. Åker tillbaka hit efter träningen för att övernatta här. Tur att det finns en söt liten kissemisse här hemma så att det inte är helt tomt!

Tänkte lägga upp en bild på parfymen som jag köpte igår.. Men självklart glömmer jag bort vad den heter så det får vi ta senare!
Här är en bild på en av mina julklappar från Peemis iaf! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela