sarariekkinen

Jullov!

Publicerad 2011-12-21 11:36:58 i Min vardag

Hej!
Har precis ätit lite frukost och läst tidningen. Va underbart det är att kunna vakna upp utvilad och att inte behöva slänga i sig frukosten! Looooove jullov!

Har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna och jag har väl egentligen ingenting att skylla på förutom att jag inte har orkat skriva något.

När jag vaknade imorse sa va allt snötäckt ute! Så nu hoppas jag verkligen att det här håller i sig till efter nyår (sen får sen gärna försvinna så snabbt som möjligt!).

Idag ska jag baka lussekatter med mamma! Sen ska vi även julpynta här hemma så vi får in den rätta stämningen. Ska även till peemis och sova över, men ska inte dit förens jättesent så jag får försöka hitta på något annat att göra tills dess.

Nu ska jag borsta tänderna :) hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela