sarariekkinen

lördag

Publicerad 2011-12-10 16:03:37 i Min vardag

Hejhej!
Idag är det lördag och det är riiiiktigt dåligt väder ute.. imorse blåste det massor och nu tror jag tom att det regnar. Tråkigt för mig eftersom jag ska ut sen.. Får se till att klä mig varmt.

Imorse åkte jag till simhallen för lördagssimningen med Kristin! Det är helt underbart att få vakna tidigt, träna och sen kunna vara pigg resten av dagen.
Efter simhallen åkte vi till stan för att inhandla de sista julklapparna så nu är jag äntligen HELT färdig! Varenda julklapp är köpt och jag har ändå 210kr kvar, haha! Hade faktiskt räknat med att inte ha ett endaste öre kvar.

När jag kom hem igen så åt jag lite mat.. och sen satte jag mig faktiskt och pluggade.. inte det roligaste på en lördag kanske men jag har kvällen att se fram emot iaf! Ska till O'learys med Peem och några kompisar för att titta på el Clásico! Blir mat och fotbollstittande alltså!

men nu ni, nu kom peemis hit. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela