sarariekkinen

ny vecka

Publicerad 2011-12-12 16:48:06 i Min vardag

Hej!
Helt otroligt att det endast är 12 dagar kvar till Julafton idag! Hur snabbt har inte tiden gått egentligen?! Galet! Slipper iallafall julstressen iår iomed att jag är färdig med mina julklappsköp. Något jag däremot inte slipper är stressen och ångesten över vad jag ska ha på mig på nyååååår.. Jag hittar verkligen ingen fin klänning, så alla ni snälla själar där ute kan ju ge tips på länkar ifall ni hittat någon sida med fina klänningar :))))

Menmen!
Imorse var det jäkligt segt att gå upp, men jag lyckades på något mirakulöst sätt trots allt. Hade ju sovmorgon iallafall, så jag fick sova 2 timmar extra! Inte helt fel!
Hade dessutom en kortare dag i skolan, så jag va hemma redan klockan fyra, hihi.
Tyvärr så får jag ägna denna kväll till plugg.. men det är faktiskt sista dagen på flera veckor som jag kommer att behöva plugga, så jag ska fira det med lite gottigt sen!

Hittade denna snygga "tatuering" på StylebyTyra.se och det är ju något liknande jag funderar på till mig själv.
Dock inte riktigt sådär, vill inte ha den så mörk och det ska vara lite annorlunda form på den. Men en fjäder och någon liten text under är jag definitivt sugen på..

Nu ska jag slå upp svenskaboken och plugga litegrann! Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela