sarariekkinen

Söndag!

Publicerad 2011-12-25 19:35:12 i Min vardag

Hej!
Hoppas alla hade en bra julafton igår, min var toppen! Fick en massa bra saker, hihi. Presentkort till några olika affärer, pengar, kläder och mysstrumpor. Får även en tatuering i januari som en försenad julklapp av Mami! Så ska dit för att prata med dom, kolla lite idéer och boka tid.. Nervös!

Imorgon är det som vanligt kristberg cup i borensberg! Så kvart i nio bär det av dit. Frågan är hur pigg man kommer vara haha. Synd dock att missa första dagen på mellandagsrean..

Anyways, har inget mer att säga! Ska fortsätta filmkvällen med mami nu! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela