sarariekkinen

Trötttjej_94.se

Publicerad 2011-12-22 23:03:08 i Min vardag

Hej!
Som ni ser på rubriken så är jag ganska så trött.. Eller egentligen så är jag faktiskt helt slutkörd så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig efter det här inlägget.

Idag har jag haft fullt upp! Bara varit hemma en kvart på hela dagen om man räknar bort timmarna på morgonen som jag va hemma. Har varit hos Peem och klippt honom, sen åkte jag hem och hämtade min väska och så åkte jag till Linnéa för att få min klänning insydd. Där bjöds det även på mat! Fick agera makeupartist med! Inte helt fel! Därefter åkte jag till träningen och nu är jag hemma och kan andas ut.

Har ätit en honungsmelon nu, men magen kurrar ändå.. Aja, det får vänta tills imorgon för jag är alldeles för trött för att bre en macka.

Nu ni alla fina, nu ska jag sova! Vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela