sarariekkinen

Underbara onsdag!

Publicerad 2011-12-14 21:17:21 i Min vardag

Hej!
Sitter just nu i soffan och kikar lite på Berg flyttar in samtidigt som jag letar efter ett par snygga pumps..
att det ska vara så jäkla dyrt med ett par svarta mocka pumps? fy.

idag hade jag iallafall min allra sista naturkunskapslektion och min sista affärsutvecklingslektionen.
jag har typ svävat på moln hela dagen bara för att jag haft det här i mitt bakhuvud hela tiden!
fick även sluta tidigare, så efter skolan åkte jag en sväng till Tools och räknade skruv med laget.
sen blev det en promenad med vovven, bokstund och så bastu en sväng! inte helt fel!

ska alldeles strax sova för imorgon ringer klockan tidigt! har tandläkartid kl 7.10 !
blir ingen skola för mig - sköööönt.

vi hörs imorgon alla fina! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela