sarariekkinen

2011-02-10

Publicerad 2011-02-10 17:34:49 i Min vardag

Hej!
glömde helt bort att blogga igår, så tänkte uppdatera lite kort nu.

hade föreläsning om sommarjobb eller något först igår på morgonen, helt onödigt.
sen kom Loréal och pratade lite säljteknik och det va väl lite intressantare än den första föreläsningen.
slutade vid elva och då stack Elin och jag till stan en sväng för att kika på present till Peem.
är nästan helt säker på vad jag ska köpa nu faktiskt.. känns bra.

anyways, vid fyra åkte jag och Alle till Tools och räknade skruv..
va där i 2½ timme, sen stack jag hem till Peem.
tittade bla. på film, och tog det lugnt, sov även över där.

va ju ledig idag, så bebbo åkte till skolan imorse medans jag sov vidare.
sen när han kom hem vid ett så vaknade jag, men då ville han sova..
så idag har vi inte gjort någonting.

menmen, ikväll väntar träning, så skriver inte mer idag.
Puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-10 19:53:33

va ju ledig idag, så bebbo åkte till skolan imorse medans jag sov vidare.

sen när han kom hem vid ett så vaknade jag, men då ville han sova..



haha socialt.. ;)

Postat av: Sara Riekkinen

Publicerad 2011-02-11 08:40:02

Haha, inte speciellt.. men mysigt ändå! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela