sarariekkinen

2011-02-12

Publicerad 2011-02-12 17:46:54 i Min vardag

Hej!
hann inte umgås så mycket med Elin och Zandra igår, så ska träffa dom ikväll igen.
tror det blir fest, men jag ska nog ta det rätt lugnt.

igår så beställde vi iallafall pizza, och så satt vi och snackade lite och proppade i oss den.
därefter åkte jag hem till min syster och tittade på två skräckisar med henne.
sen åkte jag hem och sov.

och idag så vaknade jag runt ett, och då fixade jag mig och därefter gjorde jag färdigt svenska analysen.
slarvade bara ihop någonting, menmen.. hoppas att det räcker till ett G iallafall.

nu sitter jag och inväntar Zandra, och sen kommer Elin och hämtar oss.
hör av mig imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela