sarariekkinen

21.24

Publicerad 2011-02-28 21:31:58 i Min vardag

Hej!
idag har jag faktiskt inte mått speciellt bra, varit lite hängig och illamående..
men det kan ju bero på att jag sov så dåligt förra natten, så ikväll hoppas jag på att jag somnar direkt!

fick reda på att jag fick G på matteprovet, va nära ett VG men jag orkade inte komplettera upp det så det fick bli ett G. fast jag är nöjd iallafall, trodde jag skulle få IG ju.
menmen, efter skolan åkte jag hem till Älskling direkt och där åt jag lite och så råkade jag somna när han åkte iväg för att titta på fotbollsskor.. hehe
fast han va inte borta så länge, så vi myste litegrann efter innan jag åkte hem.

nu tänkte jag ta bort det fula nagellacket från mina fula naglar, och sen måla på lite rosa!
känns lite vårigt sådär, eller hur? haha. inte för att det är speciellt vårigt ute.. meeenmen.

vi hörs imorgon :) sov gott! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela