sarariekkinen

22.05

Publicerad 2011-02-08 22:13:07 i Min vardag

Hej!
Oj, såg att klockan va över tio nu när jag tittade på klockan.. inte konstigt att jag är såhär trött, haha.
men, aja.

gick ner till södra med Christian och Madde, hälsade på några lärare och sådär, kul faktiskt.
sen skulle jag ju gå till sun4u med Emelie, men vi struntade i det, så vi åt lite hallonpaj hos henne och tog det lugnt.
stannade där hela dagen faktiskt, haha, så vid halv sju åkte jag med Alle (Emelies syster) till Z för lagmötet,
och jaa.. det va väl inte superviktig information, men aja, något viktigt vare la.

imorgon ska vi ha någon föreläsning på skolan, och så skulle Loréal komma och prata lite.
sen ska jag till stan och lukta på lite parfymer, och därefter blir det väl hem en sväng innan Alle och jag drar oss till Tools för att räkna skruv!

men fan, nu har jag varit vaken alldeles för länge. Kommer va zombie imorgon.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela