sarariekkinen

BAD UPDATE

Publicerad 2011-02-16 22:20:11 i Min vardag

Hej!
jag är ju verkligen usel på att blogga, haha..
men idag har jag faktiskt haft en ursäkt till dålig uppdatering.
har nämligen inte varit hemma mer än imorse, en timma på dagen, och nu.

hade ju skola idag, så åkte in till linköping vid 8 och slutade vid 11.
åkte hem, åt en macka och gjorde iordning mig, sen åkte jag ner till stan för att äta mat på en restaurang här i stan.
beställde in 3 olika rätter som vi åt, och det va verkligen supergott!
Zhenwei eller något liknande heter stället, och dit ska jag lätt gå fler gånger.

anyways, efter det så gick (rullade) vi en sväng på stan och kikade i lite affärer,
och sen tog vi en fika på det.. hah!
sen runt fem åkte vi hem till honom och tittade på filmen "love and other drugs", och den va superbra!
sorlig, romantisk, rolig och supersöt film! Rekommenderar den verkligen till er som inte sett den.

men ja, har egentligen inget mer att tillägga.
ska nog ta och sova nu faktiskt :)
ska försöka höra av mig imorgon, men har ett rättså tight schema då också, haha.
aja, vi hörs iallafall! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela