sarariekkinen

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-14 09:26:21 i Min vardag

Hej sötnosar och Linnéa!

har nyss arbetat med en svenskauppgift som vi skulle lämna in, så nu sitter jag och tar det lugnt fram tills rasten då jag tänkte gå ner och köpa något gott i cafeterian.
idag är det verkligen ingen rolig dag i skolan.. för efter lunchen så har vi matteprov, och det provet kommer gå åt helvete eftersom jag inte har pluggat en endaste gång.
Och visst, jag får skylla mig själv, men jag är trött på matte! Usch!

annars då? haha.
nemen Älskling fyller 18 år idag, och eftersom det även är alla hjärtans dag idag så ska jag hem till honom och mysa.

men aja, har inget mer att berätta.. men det här inlägget var iallafall tillägnat Linnéa eftersom hon alldeles nyss klagade på att jag uppdaterar dåligt, så varsågod Linneutt!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-02-14 11:53:12

Din lilla jävel, jag vet att du älskar mig.

Postat av: Sara Riekkinen

Publicerad 2011-02-14 21:56:32

Haha, lilla gumman.. det gör jag faktiskt.. inte.

nevars, skoja sötan! klart jag gör :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela