sarariekkinen

Goodnight people

Publicerad 2011-02-27 22:02:54 i Min vardag

hej sötnosar, som trots att jag är bajsig på att uppdatera följer min blogg.

idag har jag bara sovit faktiskt.. Älskling och jag la oss inte förens vid 05.30 imorse,
så först sov vi till 15, åt frukost, gick en promenad och sen gick vi och la oss igen.
men äh! sista dagen på lovet har man rätt till att slappa tycker jag!
ioförsig så har jag ju faktiskt tränat nu på kvällen, så egentligen är jag inte SÅ lat.

nu sitter jag och funderar på ifall jag ska måla mina naglar rosa, svarta eller göra en ny fransk manikyr..
eller om jag helt enkelt ska skita it och gå och sova.. igen.
tror det blir det sistnämnda faktiskt!

tänkte fläta håret litegrann nu iallafall, sen blire sängen.
från och med imorgon kommer det bli mycket bättre uppdatering iomed att vi sitter vid datorerna hela tiden i skolan, bra va ? haha.

anyways, vi hörs imööörra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela