sarariekkinen

trött tjejja

Publicerad 2011-02-23 01:04:41 i Min vardag

Hej!
har haft en superbra dag idag.
simmade 45min med Kristin (felt gooooood), och sen gick vi en sväng på stan i väntan på bussen.
därefter åkte jag hem till min syster och umgicks med henne och barnen!
blev spela spel och titta på film typ, men det va kul.
va väl hemma vid halv nio, och då tog jag moppen till Emelie och åkte ner till 7/11, haha.
vad vi (jag) skrattade på vägen asså, hahaha..
kom hem levande iallafall, och då tittade vi på film och svullade lite (mycket).

nu tänkte jag gå och borsta tänderna, sen ska jag faktiskt ta och sova.
är helt slut i både kroppen och hjärnan, så imorgon ska jag sova ut ordentligt.
sen väntar en dag med världens finaste pojkvän.

menmen, vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela