sarariekkinen

Wedneysday

Publicerad 2011-02-23 13:25:25 i Min vardag

Hej sötnosar!
har precis ätit frukost och kikat igenom några bloggar, så tänkte att det va dags för mig att uppdatera också.

sitter och lyssnar på musik, men ska väl strax ta tag i allt som ska göras idag, som t.ex..

- städa (mitt rum är helt otroligt, blir stökigt på EN dag!
- duscha
- göra iordning mig
- gå ut med bebis

låter inte alls jobbigt kanske, men idag är jag riktigt seg och trött i kroppen, så tro mig, för mig är det jobbigt.
men ska träffa Älskling senare idag, så jag har åtminstonde någonting att se fram emot.

men nu måste jag nog sätta igång, annars kommer jag fastna här framför datorn och strunta i allt.. haha.
hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela