sarariekkinen

18.36

Publicerad 2011-01-28 18:44:17 i Min vardag

Hej!
blev visst att jag rullade en klassisk permanent iallafall, blev inte supernöjd, men tog bara 1 timme och 5 minuter, vilket är en klar förbättring mot senaste gången då det tog 2½ timme.
sen så hann jag inte med så mycket mer, förutom det sista på grupppresentationen.

anyways!
moster och Kimmo är här, så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig.
och så hoppas jag att älskling kommer hit snart !

men har egentligen ingenting att tillägga.
imorgon väntar SM hela dagen, så jag kommer inte uppdatera förens eventuellt när jag kommer hem.
aja, hörs imorgon kväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela