sarariekkinen

2011-01-20

Publicerad 2011-01-20 09:38:47 i Min vardag

Godmorgon! or not..
fy fasiken va jag försov mig imorse.
vaknade med ett ryck kl. 06.15, och min buss till stan går 06.30 (!!!).
fick panik och flög upp ur sängen.
som tur va kunde mamma skjutsa ner mig till stan så jag hann med bussen till skolan som går 06.53.
ingen bra morgon med andra ord! (har tappat rösten på något konstigt vänster också).

anyways!
har precis haft en genomgång om permanent -vad som kan gå fel, verktyg etc.
inte det roligaste kanske, men alltid skönt med en slapp start på morgonen.
nu har vi en halvtimmas rast, och därefter ska jag och min projektgrupp sätta igång med våran redovisning.
har fått i uppgift att redovisa C-form, och jag som aldrig ens har sett hur C-form ser ut eller hur man gör, känner mig smått efter.

menmen, vi hörs till lunch!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela