sarariekkinen

Godmorgon!

Publicerad 2011-01-19 13:37:19 i Min vardag

Hejhej!
eftersom jag är ledig idag, så tog jag mig en ordentlig sovmorgon.
eller ja, sov iallafall till 11 för sen kom systeryster och väckte mig, haha.

tänkte att jag alldeles strax skulle fräscha till mig lite, och sen ska jag ta bussen hem till Älskling.
vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl myspys framför en film som vanligt :)
sen blir det väl sängdags tidigt eftersom det är skola imorgon.
en positiv sak imorgon är iallafall att Linnéa, jag och kanske Mickan ska till IKANO-huset efter skolan. 
har ju ett presentkort på Gina Tricot, så tänkte passa på att kika lite där.

men jani, tror det är dags för mig att borsta tänderna och klä på mig något, haha.
vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela