sarariekkinen

LUNCH

Publicerad 2011-01-24 11:43:00 i Min vardag

Hejhej!
äääääntligen lunch!
har varit så jäkla hungrig att jag mått skit hela sista timmen av svenskan.
Linnéas och min mage kurrade i kör, haha.
men nu när jag fått i mig TVÅ billys, så är jag happface igen.

efter lunch så väntar 3 timmar matte, och sen slutar vi.
och idag ska jag faktiskt inte göra någonting efter skolan,
behöver ta det lugnt så planerat en slappdag för mig själv.

men kom precis på att jag måste ringa VC för att boka tid.
CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela