sarariekkinen

SCORETT

Publicerad 2011-01-21 14:26:50 i Min vardag

Hejhej!
har hållt på i flera timmar med den där jäkla permanenten, och blev färdig runt 1.
skulle vilja säga att jag aldrig mer kommer göra om det, men tyvärr så måste jag ju det.. många gånger.
hade ju tänkt göra uppsättningen, men orkade inte börja med den när det va så ont om tid.
istället fick Linnéa tvätta mitt hår, och så plattade jag till det lite.

ska väl alldeles strax börja plocka iordning inne i tekniksalen,
men tänkte bara lägga upp bilden på de här skorna - to die for asså.
hade egentligen tänkt lägga upp ett par andra skor som jag hittat, men det fanns ingen bild på dom?
jaja.

vi hörs senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela