sarariekkinen

SHOPPINGDAY

Publicerad 2011-01-20 20:42:56 i Min vardag

Hej!
har precis bastat en lång härlig stund för att koppla av lite.
har ju varit igång i princip hela dagen, så kändes skönt att äntligen få slappna av.

gjorde en superfin uppsättning (kommer bilder snart) på eftermiddagen som jag blev supernöjd med.
försökte göra den förra veckan också, men då misslyckades jag totalt.. men idag, efter lite om och men så gick det!
sen tänkte jag rulla lite permanent, men det va så ont om tid så jag gjorde bara några rullar sen plockade vi ihop.
efter skolan åkte Linnéa och jag till Ikano en sväng.. eller ja en sväng, det blev ett par timmar.
men är verkligen supernöjd över mina köp. Synd bara att jag inte hade mer pengar av göra av med,
för jag hittade massor snygga plagg som jag vill ha.
menmen, man kan inte alltid få allt!

när vi shoppat färdigt så gick vi till McDonalds för att äta lite,
och därefter tog vi en buss till Motala.. och jag har nog aldrig varit med om en skumpigare bussresa.
HERREGUD, förstår inte att den gubben kan vara busschaufför när han kör som en idiot.
både Linnéa och jag trodde att vi skulle vara tvungna att spy där ett tag.
men som tur var så gick det bra iallafall.

här är bilder på det jag köpte, två par byxor.
laddar alldeles strax upp bilder på långhårsuppsättningen.
Puss!



Gina Tricot, 99:- på rean.



Gina Tricot, 199:-

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-01-20 21:33:24

SuperSnyggaSara! :D

Vi gjorde oss några fina inköp, verkligen!

Postat av: MedinaStyle

Publicerad 2011-01-20 21:40:03

Snygga:D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela