sarariekkinen

snowstorm

Publicerad 2011-01-25 17:46:25 i Min vardag

Hej!
precis som rubriken säger så är det just nu snöstorm i lilla Motala.
trodde faktiskt att vi började gå mot varmare tider nu när solen varit framme ibland, men icke sa nicke, nu är snön tillbaka!

men, skulle ju egentligen till Linnéa efter att jag varit på UMO, men det blev inte så.
vi bestämde att vi skulle ta det någon annan dag då vi fick skjuta fram dansen till v. 9.
men skönt att jag slapp stressa iallafall!

är iallafall nyss inkommen från kylan, tänkte göra mig lite varm oboy och mysa ner mig i soffan innan träningen.
vi har ju så sen träning på tisdagar, tyvärr.. menmen, så är det.

men jag kan knappt skriva pga att mina fingrar är helt stela,
så tror det är dags för den där varma oboyen nu!
vi hörs efter träningen eller imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela