sarariekkinen

sovmorgon

Publicerad 2011-01-22 14:14:52 i Min vardag

Godmorgon!
äntligen har jag fått sova ut riktigt ordentligt, vaknade inte förens kl 14 idag.
dom senaste helgerna har jag ju haft cup eller liknande som gjort att jag varit tvungen att kliva upp tidigt, men inte idag!
känns toppen med en helt ledig helg från fotbollen (bortsett från träningen imorgon då).
menmen!

Igår när jag kom hem så åt jag lite mat och varvade ner lite, sen vid 19 så gick Emelie och jag en promenad med min hund, och därefter gick vi hem till henne för att ta det lugnt.
båda två var så himla trötta, så vi åt bara massa gott och tittade på film.
självklart lyckas jag slumra till lite, vilket jag alltid gör när jag är hos Emelie, haha.
men kvällen vart superlyckad ändå!

idag ska jag först och främst göra iordning mitt rum lite, och vid 16 ungefär, så kommer mitt hjärta hit.

men nu kurrar magen riktigt rejält, så det är nog dags för frukost!
vi hörs senare :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela