sarariekkinen

fredag 15 juli

Publicerad 2011-07-15 11:39:51 i Min vardag

Hej!
väldigt dålig uppdatering den här veckan, men jag har umgåtts med min fina pojkvän och försökt ta vara på tiden, för snart (om 2½ vecka..) åker jag ju iväg igen!
men idag ska jag vara hemma eller hitta på någonting med Emelie, så idag kan jag skriva.

hittade lite saker i taxfree på båten faktiskt! bla en liten väska och en parfym.
köpte också en bodylotion och en skrubb som luktade huuuur gott som helst! -body butter coconut och body scrub coconut.

är galet trött just nu faktiskt, så jag ska nog vila en timma eller två.
kan lägga in bilder från Finlandsresan senare.. hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela