sarariekkinen

i stugan

Publicerad 2011-07-03 19:19:19 i Min vardag

Hej!
sitter här i "stugan" och tar det lugnt, så himla skönt att ha kommit fram hit.

igår när vi gått av båten åkte vi hem till min faster för att övernatta där.
åkte ifrån Åbo vid kl 11 imorse och va inte framme här i Nilsiä förens 17, så det var en lång bilresa.

ikväll ska vi basta och packa upp våra grejer.
kanske blir en film för min del med, annars ska jag nog sova tidigt.
vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon, men det blir nog en sväng till farmor iallafall.

har faktiskt riktigt dåligt väder här nu, men det skulle bli bättre väder i veckan så det håller jag tummarna för.

nu ska jag börja räkna ner dagarna tills jag kommer hem till min säng igen.
lägger upp bilder på stugan vi hyr imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela