sarariekkinen

måndag 25 juli

Publicerad 2011-07-25 15:22:38 i Min vardag

Heeej!
jag är verkligen inget vidare bra på det här att blogga.. menmen, här kommer ett inlägg iaf.

eftersom jag åker till Bulgarien nästa vecka på onsdag så beställde jag två fina klänningar till mig som jag tänkte ta med mig dit.
har bara "finklänningar" här hemma, så nu beställde jag två par som man kan ha till vardags.

idag så ska jag till sun 4 u en sväng för att bättra på brännan så jag inte bränner sönder mig helt i bulgarien.
ska nog även umgås med Emelie en stund, men det blir en snabbis.. för ikväll blir det läggdags tidigt för imorgon ska jag nämligen till Liseberg tillsammans med min syster, Stoffe och Alexander!
det ska bli superkul att åka lite karuseller! va ett par år sen jag va där sist faktiskt.

ska försöka bli bättre på att blogga, åtminstonde någon gång i veckan.
här har ni iallafall bilder på klänningarna jag beställde från HM.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela