sarariekkinen

måndag 4 juli

Publicerad 2011-07-04 22:37:53 i Min vardag

Hej!
idag har vi varit i farten igen, så trots att det har varit riktigt bra väder idag så har jag inte haft tid att sola.
men imorgon ska vi vara i stugan hela dagen, så då hinner jag nog med att sola ett par timmar.
håller tummarna för bra väder bara!

va inne i stan idag, så då passade jag på att köpa lite nagellack.. fick bli ett rosa grundlack, ett vitt topplack, ett genomskinligt och ett jättefint orange nagellack. Supernöjd tjej!
vill egentligen ha ett ljusgult nagellack också, men det får jag nog inhandla senare i veckan eller hemma.

på kvällen idag så grillade vi lite kyckling och så åt vi en supergod kvällsmat.
nu sitter vi bara och chillar i soffan.
alla andra ska basta och sådär, men jag som precis målade mina naglar får vänta tills imorgon innan jag kan basta.

menmen, skulle lagt upp bilder idag, men det får bli imorgon.
har som sagt haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit ta några bilder.

vi hörs imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela