sarariekkinen

05.52

Publicerad 2011-03-04 05:59:10 i Min vardag

Hej sötisar! Ska alldeles strax sminka mig litegrann, brukar inte göra det så ofta på vardagar men ibland så. Är helt jäkla slut i både huvudet och kroppen, så idag kommer dagen nog gå väääldigt långsamt. Tror att vi skulle ha mycket teori idag eftersom vi börjar med ett nytt projekt idag, men vi får se.. något praktiskt kommer vi säkert göra. Efter skolan ska Lina färga och klippa mitt hår, äntligen! Har verkligen längtat efter att bli av med min väldigt för stora utväxt, haha. Sen måste jag även toppa lite, så det ska hon också göra. Har föresten nästan bestämt mig för att köpa en kavaj av Mickan, måste bara testa den och så. Så kommer upp bild på den senare ifall jag köper den, viiiilket jag kommer göra ifall den passar mig. Men måste gå om 20 så ska börja sminka mig och välja ut kläder för dagen. Vi hörs senare! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela