sarariekkinen

16.53

Publicerad 2011-03-29 16:59:59 i Min vardag

Tja!
har precis suttit och ätit några efterlängtade rostade mackor, haha.
fick ett jättesug efter det på bussen hem idag, så direkt när jag kom hem gjorde jag iordning det.

hade idrottsprov om muskler, skelett och lite sådär idag.
det gick väl lite sådär om jag ska va helt ärlig.. tidigare på idrottsproven har jag känt att "yes, det här fixade jag lätt", men inte den här gången.
hoppas iallafall att det når upp till ett VG.

anyways, ska sätta igång och plugga färg nu, prov på torsdag nämligen.
förstår inte varför i stort sett alla skolor har problem med att dela upp prov på OLIKA veckor, inte ösa på med massa prov en vecka och sen inte ha några på typ 2-3 månader.

fast om en timma ska jag iväg och träna lite fotboll så det blir väl inte jättemycket plugg idag.
men ska kika igenom det litegrann iallafall, så blir det att plugga ordentligt imorgon.

tror jag hör av mig efter träningen igen kanske.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela