sarariekkinen

16.58

Publicerad 2011-03-17 17:00:02 i Min vardag

Hej!
egentligen borde jag inte sitta här och skriva.. men äh, får väl vila en kvart mindre istället.

hade en väldigt rolig men samtidigt väldigt jobbig dag i skolan idag.
vi började ju färga våra dockor idag, så det luktade en hel del i tekniksalen.
kändes i huvudet efter ett tag kan man ju säga.
anyways, vi gjorde ljusa slingor på min docka och imorgon ska vi lägga i en röd färg.
tror nog det kommer att bli bra!

men jag måste packa väskan nu och sen ska jag vila en halvtimma innan jag sticker ner till träningen.
ska bli skönt med lite frisk luft faktiskt.
hörs senare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela