sarariekkinen

17.10

Publicerad 2011-03-12 17:15:09 i Min vardag

Hej!
nyss hemkommen från en promenad med Eddie.
syrran och dom skulle gå hem, så jag hängde på dom en bit.

simningen imorse gick jättebra och det va helt galet skönt att simma.
det är verkligen någonting jag har fallit för, det är jobbigt samtidigt som det är avslappnande, vilket är perfekt för mig!
bastar ju och lite sådär efteråt med, så det är ju ett plus det med ;)

hade tänkt städa idag, men jag har inte riktigt orkat..
men kanske lika bra att göra det eftersom Älskling inte kommer hit förens senare ikväll.

aja, får väl se hur det blir.
nu ska jag kolla på film med mami iallafall.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela