sarariekkinen

19.27

Publicerad 2011-03-11 19:33:30 i Min vardag

Hej!
sitter och är helt slut i både kroppen och huvudet men ska alldeles strax bege mig till Emelie för en chillkväll hos henne.

idag i skolan fick vi testa på att färga på tofsar i olika grupper,
jag va med Linnéa och vi färgade en tofs blond, en svart och en brun.
resultaten blev väl bra på två av dom, men den ena vart alldeles för mörkt.
dock hade vi inte gjort något fel, så lärarna kunde inte heller förstå varför det inte ljusats upp.
menmen, vi skulle ju bara testa på att färga lite så.
nästa vecka eller om det va veckan efter ska vi börja färga våra egna dockor,
så då kommer jag lägga upp bilder på resultaten.

har inte varit på så jättebra humör idag, men ska ju som sagt snart gå hem till Emelie så då kommer nog allt bli på topp igen!
den bruden har någonting i sig som gör att jag helt enkelt inte kan vara på dåligt humör, haha.

men ska hitta en lite varmare tröja och sådär,
sen ska jag börja promenera. Hörs då! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela