sarariekkinen

2011-03-01

Publicerad 2011-03-01 06:14:44 i Min vardag

Hej! Idag är det första mars vilket innebär att jag och min fina pojkvän har 14månader tillsammans :) Tyvärr ska vi inte umgås idag, men förhoppningsvis blir det lite mys på onsdag. Idag väntar skola, sen ska jag köpa lite hårfärg för imorgon ska jag färga bort utväxten. Sen ska jag sova! Och träna.. men det är så sen träning idag så man hinner sova ett par timmar innan, hoppas jag. Men fan, fick bråttom till bussen nu! Vi hörs under dagen :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela