sarariekkinen

2011-03-11

Publicerad 2011-03-11 09:49:39 i Min vardag

Hej!
jag blev inte på bra humör förens efter träningen igår och då va jag alldeles för trött för att orka blogga så jag struntade i det helt enkelt.

vaknade upp idag på superbra humör men sen dess har det bara gått neråt.
borde egentligen vara superglad eftersom vi ska börja färga på riktigt idag, men naerå, allt ska va så himla krångligt och svårt så jag blir bara irriterad.
dessutom får vi ingen hjälp eftersom vi ska prova oss fram, vilket resulterar i en ännu mer irriterad Sara eftersom jag aldrig någonsin har färgat med frisörfärg.

men efter idag så har vi ju långhelg iallafall och det ska jag NJUTA av.
gud så skönt med 5 dagar ledigt från skolan.

men nu är rasten slut så jag ska ta och börja färga dom där toffsarna med Linnéa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela