sarariekkinen

2011-03-15

Publicerad 2011-03-15 17:19:00 i Min vardag

Hej!
idag har jag faktiskt varit helt galet effektiv!
förstår inte hur jag kunnat hinna med allt som jag hunnit med och nu har jag t.o.m tid till att vila innan träningen.
så grymt NÖJD med mig själv idag asså, haha.

gick upp vid 11 och åt frukost och lite sådär, sen gick jag en timmes promenad med bebis.
därefter fixade jag disken och så kom Elin så då färgade jag henne hår, och sen när vi väntade på att vi skulle skölja ur det så storstädade jag mitt rum och därefter gick jag en promenad med bebis igen.
sjukt bra för att vara mig!

imorgon väntar en dag på stan, tror jag.
men inte för att shoppa, utan för att försöka hitta en praktikplats till v. 15.
mission impossible kan jag ju nästan lova, men det är värt ett försök.
det är verkligen helt omöjligt att få tag i en praktikplats här i stan för alla salonger tycker det tar för mycket av deras tid att se efter oss blablabla..
men imorgon ska jag fasiken inte åka hem förens jag hittat någon jag kan vara hos.

annars då? ikväll väntar träning och så ska jag sova tidigt.
dessutom har jag och Kristin nu ett slags kontrakt eller vad man nu ska säga.
- godis endast på lördagar
- läsk endast på helger
- skräpmat MAX en gång i veckan
och det här ska vi hålla i en månad till en början.
och fuskar vi så får vi straff.

känner verkligen att det blivit dags att ta tag i mitt ätande, haha.
är verkligen inte ett dugg nyttig, och jag säger alltid att jag kan äta som jag gör för att jag tränar så pass mycket..
men egentligen så är det ju inte så ändå, för kroppen mår ju inte speciellt bra.
men nu jävlar, ska hålla er uppdaterande om hur det går!

nu blev det visst världens längsta inlägg, men jag hör av mig senare igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela