sarariekkinen

2011-03-23

Publicerad 2011-03-23 09:43:11 i Min vardag

Hej!
däckade igår direkt efter träningen så därför skrev jag inget på kvällen igår.
hann ju inte sova efter skolan så det va väl därför jag va så trött.

anyways, sitter i skolan just nu.. ovanligt för en onsdag, men här är jag.
brukar ju oftast skippa onsdagar och jag förstår inte varför jag inte skippade även den här..
menmen, det är la bara att sitta här en stund till och sen åka hem.

ska äta lite när jag kommit hem, sen ska jag antingen sova eller så ska jag sätta mig ute i solen en stund.
får se lite, beror på om det blåser lika mycket i motala som här i linköping.
ska iallafall hem till syrran en sväng vid två-tre, sen ska jag ner till babe vid fyra.

sen är det bara två dagar kvar till helg, skönt!
har ett sånt colasug så jag bara läääängtar till fredag,
men två dagar klarar jag av att vänta.

ska se ifall jag ska jobba lite med projektet nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela