sarariekkinen

2011-03-24

Publicerad 2011-03-24 12:01:36 i Min vardag

Hej!
asså.. jag sitter vid datorn hela dagarna ändå kommer jag inte ihåg att jag ska blogga? herregud.
har dessutom en flik till bloggen så jag SKA komma ihåg, men naerå.. funkar inte det heller.
men äh, nu skriver jag iallafall.

igår efter skolan så va jag hos syrran en sväng och gav klädtips och spelade tv-spel med Alex.
stannade dock bara en timma, för sen gick jag ner till Älskling.
myste och tog det lite lugnt, sen gick vi ut för han och hans kompisar skulle spela fotboll så jag satt och tittade på en stund tillsammans med Peems syster.
sen blev det lite mys igen innan jag va tvungen att åka hem.

idag då? har haft genomgång hela förmiddagen, typ.
eller vi har jobbat färdigt med projektet så nu ska vi bara öva på texten tills imorgon.
hatar verkligen redovisningar.. menmen, vi har jobbat fram en bra text så det ska väl gå bra.

ikväll väntar träning.
är inte ett dugg sugen eftersom jag knappt ens kan gå utan att det känns som ett knivhugg i ryggen.
men får väl smörja eller något och se ifall det blir bättre.

tänkte ladda kameran idag med, så jag ska försöka få hit lite bilder framöver.
men vi hörs senare för nu börjar jag! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela