sarariekkinen

2011-03-26

Publicerad 2011-03-26 17:23:31 i Min vardag

Hej!
har inte haft någon chans att sitta vid datorn förens nu, så därför har jag inte skrivit tidigare.
men nu har jag en paus i städandet så nu hinner jag skriva litegrann.

åkte och simmade tidigt imorse med Kristin.
kände mig så duktig att jag belönade mig med lite mcdonalds, haha.
har även lekt och gått promenad med Alexander och så har jag städat mitt rum med (nääästan färdig).

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men mami ville att jag skulle toppa henne så kanske klipper henne.
annars ska jag nog bara ta det lugnt tills min boyfriend kommer vid 22-23 ikväll.

idag är det ju även lördag, så jag ska passa på att äta lite godis som mami köpte åt mig förut.
och så ska jag nog gå till kiosken en sväng för att köpa lite coca cola.

imorgon väntar match kl 13 i skenninge, så vi har en tidig samling.. men jag är så sugen på match så det gör inget.

aja, ska kika på BB.
Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela