sarariekkinen

21.48

Publicerad 2011-03-17 21:55:52 i Min vardag

Hej!
är helt slut efter dagens fotbollsträning!
känns som det blivit massor träning nu, så kroppen orkar inte riktigt..
men det är ju helg nu och ingen träning förens lördag, så lite vila blir det ju!
sen är det äntligen dags för träningsmatch på söndag, lääängtar.
att spela match är verkligen det bästa som finns.

imorgon väntar ännu en dag med massa färg ångor.. det är nackdelen med att alla färgar i ett och samma rum.
men äh, det är ju kul att få färga på riktigt så jag ska väl inte klaga egentligen.
sen på kvällen ska jag iväg till Jennifers place för lite pizzakväll med laget! Finally!
ska bl.a äta pizza (såklart) och titta på alla cuper som vi har spelat.. blir nog rätt kul haha.

men nu ska jag göra iordning mig för sängen, sen ska jag ringa min älskling.
vi hörs imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela