sarariekkinen

Bruno Mars - Lazy Song

Publicerad 2011-03-24 17:25:31 i Min vardag

Hej!
just nu känner jag precis som i låten för att inte göra ett skit, haha.
är helt slut i huvudet och kroppen och jag har så jäkla mycket att göra att jag egeeeentligen bara skulle vilja gå och sova och vakna om en vecka.
men nae, nu ska jag inte va sån här! klart det är kul att plugga, eller hur?

har redovisning imorgon, idrottsprov på tisdag, teoriprov i färg på torsdag och nästa vecka på måndag har jag matteprov. HEJDÅ FRITID, typ
som tur är satsar jag inte jättemycket på matten, så det behöver jag inte plugga jättemycket till.
däremot vill jag behålla mina MVG i övriga ämnena så dom kommande dagarna kommer jag vara zombie och bara mata in all information som går.

vet inte riktigt hur jag ska göra med träningen idag, kanske ska kolla på eller köra.
vill ju spela på söndag så kanske ska bita ihop och bara köra.. fast vill ju samtidigt inte att det ska bli värre.
fårse hur jag gör, men kan ju köra lugnt.

tänkte sätta igång och packa väskan iallafall så jag har det gjort.
sen ska jag väl ta det lugnt en timma ungefär, sen kommer skjutsen.
men vi hörs imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela