sarariekkinen

nattinatti

Publicerad 2011-03-25 21:44:15 i Min vardag

Hej!
sitter och tittar på Lets dance finalen med mina päron.
tycker egentligen inte alls om det, men aja.. what to do? bara att invänta att dom slocknar så jag kan kolla på det jag vill ;) nevars haha.

imorgon ska jag upp riktigt tidigt för att simma så jag funderar på att sova rätt tidigt idag faktiskt.
kunde ju inte simma förra lördagen iomed att det va simtävling, men imorgon så!

tänkte visa upp en annan produkt som jag vann för ett tag sen i en liten klasstävling, ett serum för slitna toppar.
fick välja en valfri produkt, så jag valde den här, dock vet jag inte riktigt om jag gillar den eller inte.
håret blir helt underbart när man använder den, men om man skippar den efter några tvättar så ser topparna helt torra ut.
vet inte om det är produktens fel eller inte, men när man väl använder den är håret iallafall underbart!

nu ska jag njuta av min cola innan jag drar mig mot sängen.
vi hörs imorgon! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela